Friday, June 26, 2009

BILA LINE INTERNET KENA POTONG...

HEH HEH HEH...

Malu aje... aku dah seminggu jugak tak berblog, beremail... P1 aku kena potong da... 2 bulan tak bayar... heh heh hee... nak buat macam mana. dah tak dapat bil, aku tak ada kad kredit lak nak bayar online... bila dah kena potong baru la tanya, rupanya boleh bayar bank in kat maybank... apa lah. aku cuma malas nak call 1-800 tu je... malas la nak call orang... apatah lagi kena bercakap dengan orang yang aku tak kenal... tapi dah kena potong tu, terpaksa lah... heh heh heh... malu tul la... jangan citer la kat orang...

influenza A H1N1 tu buat aku marah betul... mau tak nya, cuti adik aku kena beku. dah dua bulan dia tak balik kampung. aku lak. sebulan la tak balik. last balik sebelum cuti sekolah itu hari. tu pun balik naik bas. boring sebenarnya. rugi masa. kalau balik sendiri. kul dua belas malam dah sampai. kalau naik bas. dari KL ni... kul 4.30 baru sampai ke kb.belum sampai rumah lagi.

Emmm...wah... banyak juga info yang aku kena baca balik bila dah lama tak online. hal politik... malaysia kita. tapi kali ini aku tak nak bagi pendapat... susah... orang Malaysia ni jenis tak nak terima pendapat orang. asyik rasa dirilah yang paling betul. eh... padahal mereka masing-masing mengakui. setiap manusia ada otak dan akal sendiri. dah ada otak dan akal sendiri, tentulah ada pandangan dan pendapat masing-masing. hormatilah hak orang, insyaAllah... orang akan menghormati hak kita...

No comments:

Post a Comment